Hungarian
English
Kategóriák

ÁSZF

 

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Marina Yacht Sport Kereskedelmi Kft (székhely: 1032 Budapest, San Marco u. 56A),

adószám: 10505946-2-41), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház

használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Marina Yacht Sport Kereskedelmi Kft

A szolgáltató székhelye: 1032 Budapest, San Marco u. 56/a

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: bolt@marina.hu

Cégjegyzékszáma: 01-09074753

Adószáma: 10505946-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Cégbíróság

Telefonszámai: +36 30 637 3637, +36 1 322 8655

A szerződés nyelve: magyar A tárhely-szolgáltató adatai:

Tárhelypark, 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.

Alapvető rendelkezések

1.1.    A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvrőlszóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

1.2.    Hatály, az ÁSZF módosítása.

 

1.3.    A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelmem alatt áll. Jogosulatlan másolása, más általi felhasználása törvénybe ütközik.

 

1.4.    Rendelkezésre állás.

 

Adatkezelési szabályok

1.5.    Az adatvédelmi tájékoztató elérhető a webshop főmenűjében.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

1.6.    A webáruházban megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatók fizikai boltunkban, a 1032 Budapest, San Marco u. 56. alatt.
A termék árai tartalmazzák az ÁFA-t, de minden tételnél fel van tüntetve a nettó ár is. Az árak a házhozszállítás díját nem tartalmazzák, azt a megrendelés feladásakor – súlytól függően – határozza meg a webáruház.
Bruttó 50 ezer forintot meghaladó vásárlás esetén a fuvarköltséget mi vállaljuk. Ekkor is felszámítjuk a fuvarozó cég utánvét-díját, ha a fizetés nem a kiszállítást megelőzően történik.
Csomagolási díjat csak abban az esetben számítunk fel, ha az átlagostól jelentősen eltérő formájú, méretű csomagot kell összeállítanunk.
A webshopban részletesen feltüntettük a termékek nevét, leírását valamint egy vagy több fotóját is. Komplikáltabb termékek esetén a csatolt dokumentumok között részletes termékismertetőt, használati utasítást is adunk.

1.7.    Amennyiben egy termék akciós, minden esetben a termékfotón megjelenő sárga színű akciós jelzéssel hívjuk fel erre a figyelmet. Ugyanilyen módon jelöljük az akció százalékos mértékét.

Rendelés menete

1.8.    A rendelés megkezdésekor választani lehet regisztrálással vagy anélkül történő vásárlásról.
A regisztrációnak akkor van jelentősége, ha visszatérő vásárlóként gondolunk jelentkezni.
Ennek előnye, hogy adatainkat az áruház megőrzi, a következő rendeléskor ezzel már nem kell bajlódni.
A regisztrációhoz jelszó beállítása is szükséges.
Lehet vásárolni (és regisztrálni) cégként is, ekkor az adószám megadása is szükséges.

A vásárlás a kiválasztott termék kosárba rakásával valósul meg.
Kevés esetben előfordul, hogy a kosárba 1-től eltérő mennyiség van feltüntetve, akkor csak ennyit, vagy ennek többszörösét lehet vásárolni.

Minden tételnél fel van tüntetve az elérhető darabszám vagy mennyiség.

Kosárba csak azt és akkora mennyiséget rakhat, amennyi a készlet.

Ha valamelyik tétel nincs készleten, de ezt szeretnénk megvásárolni illetve megrendelni, akkor a kosárba rakás után megjelenik egy felirat:
A termékből nem tudjuk biztosítani a kért mennyiséget, vagy nincs készleten!

Ezt követően lehetőség van:
- Ajánlatkérésre (ennek választására az oldal alján található felirat szolgál)
- Be lehet tenni a kívánságlistára (szivecske jobb fent)
- E-mailben (bolt@marina.hu) vagy telefonon (+36 30 637 3637) lehet közölni a rendelési szándékot. A raktáron nem lévő termékek közölt árai nem biztos, hogy érvényesek, így a rendelés élesítése előtt ezt a Szolgáltató tisztázza.

A raktáron nem lévő tételek import beszerzésűek, ezek várható beérkezési ideje 2-3 hét. Ez sem garantálható, mivel a külföldi szállítók általában kikötnek egy minimális rendelési értéket, így a megrendelt termék mellé még számos további termék szükséges a rendelés feladásához.

Ha befejeztük a megvásárolni kívánt termékek kiválogatását és azok bekerültek a kosárba, továbbléphetünk a pénztárba, de még ezelőtt a kosárba került nem vásárolható termékeket ki kell vegyük. Erre a célra a termék mellett megjelenő „mennyiség” gomb szolgál, ahol + és – jelekkel változtathatunk a mennyiségen, vagy a tétel megnevezése alatti „törlés” gombra kattintva tüntetjük el azt.

1.9.     Elérhetőségek
Amennyiben regisztráció nélkül vásárolunk, első lépésként meg kell adnunk az alábbi adatainkat:
- E-mail cím,
- Vezeték és keresztnév,
- Telefonszám

Itt lehet megjelölni azt is, ha cégként kívánunk vásárolni, továbbá a jelölőkockába kattintva feliratkozhatunk hírlevélre.

1.10.    A termék átvétele, kiszállítás

A termék átvehető személyesen a boltban, akár átvételkori, akár előzetes fizetés útján.

Amennyiben házhozszállítást kérünk, akkor a Shoprenter Go GLS házhozszállítást kell választani.

A GLS 24 órán belül szállít, azonban a másnapi kiérkezésnek feltétele, hogy a rendelés déli 12 óráig megtörténjen és legyen idő a koradélután érkező futárnak átadni a becsomagolt, megcimkézett csomagot a számlával együtt.   

A beérkező rendelések és a csomagolási lehetőségeinktől függően nem garantálható, hogy a csomagokat át tudjuk adni a szállítónak a rendelés beérkezése napján. Ezért 48 óra is eltelhet a kiszállításig.

Házhozszállítás választása esetén meg kell adjuk a szállítási címet is.

Házhozszállítás választásakor megjelenik a fuvarköltség, melyet a csomag súlya határoz meg.

Az 50 ezer forint fölötti vásárlás fuvarköltségét cégünk átvállalja, az tehát ingyenes.

1.11.     Fizetés

A megrendelt áruk ellenértékét fizethetjük

          személyes átvételkor a boltban készpénzzel, bankkártyával, esetleg telefonunkról azonnali utalással.

-        kiszállítás esetén választható bankkártás fizetés, banki átutalás vagy utánvét
Utánvétes kiszállításnál fizethetünk a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával.
A kártyás fizetésnél a GLS felárat számít fel, mivel erre nincs kihatásunk, ezt a költséget lenyeljük.
A GLS az utánvétes kiszállításoknál árat számít fel, ezt viszont a vevőre továbbterheljük.

-        Bankkártyával történő fizetés:
2024 augusztusától kezdődően az Unicreditbank helyett a K&H bank kezeli a kártyás fizetéseket.

Előzetes banki átutalás:
Visszaigazolásunkban szerepelnek bankszámláink (HUF és EURO), ahová át lehet utalni előzetesen a vételárat, ha nem akarunk kártyával fizetni.
Javasoljuk, hogy várja meg a számlánk elektronikus kiküldését, de ha nincs semmilyen kétség a fizetendő összeggel kapcsolatban, nyugodtan el lehet indítani az utalást.

A Szolgáltató akár a számlázás előtt vagy után történik az utalás, mindenképpen számlát állít ki, melyet megküld elektronikusan vagy – kiszállítás esetén – kinyomtatva a csomagban.

 

1.12.    A megrendelés lezárása

A megrendelés összegzésénél még áttekinthetjük rendelésünket. Ha minden rendben van, a jelölőnégyzetbe helyezett pipával elfogadjuk az adatvédelemre vonatkozó rendelkezést, tudomásul vesszük, hogy a megrendeléssel fizetési kötelezettségünk keletkezik, majd a MEGRENDELEM gombra való kattintással lezárjuk és elküldjük a rendelést.

 

1.13.    A megrendelés visszaigazolása

A webáruház a megrendelő e-mail címére automatikusan elküldi a visszaigazolást, ami tartalmazza a vásárolt tételek árát (nettó és bruttó), valamint az egyéb költségeket (szállítás, utánvét költsége és – esetlegesen – extra csomagolást)

Amennyiben a rendelt áru a megrendelés elküldésétől (előrefizetés esetén a pénz beérkezésétől) számított 72 órán belül sem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megteheti, hogy a kiszállított csomagot nem veszi át és visszafordítja azt a feladóhoz.

A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

 

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.14. A megrendelések feldolgozása

A Szolgáltató a megrendelés összekészítését, csomagolását és a számla elkészítését haladéktalanul megkezdi és lehetőleg még a megrendelés beérkezésének napján átadja a csomagot a fuvarozónak.

Ez annak feltételezésével történik meg, ha a rendelés déli 12 óráig beérkezik.

Arról a fuvarozó cég is jelzést ad e-mailben, hogy a cég csomagot készített össze a megrendelő számára. Ez akkor történik meg, ha a címet tartalmazó cimkét a vállalat elkészíti.

 

 

1.15.  Általános teljesítési határidő

A Szolgáltató 24 órás kiszállításra köt szerződést a fuvarozóval, ami azt jelenti, hogy a délutáni órákban átvett csomagokat a fuvarozó a következő munkanapon kézbesíti.

A Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés konkrét időpontjában nem állapodnak meg, csupán valószínűsitik, hogy az 72 órán belül megtörténik.

Szolgáltató a megrendelés megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

1.16. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.17.    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Ha a Fogyasztó a vételárat előre kifizette, elállás esetén a Szolgáltat haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja az árat, hacsak a Fogyasztó nem rendelkezik másképpen (pld. előlegként kéri a pénzt bent tartani, mert levásárlási szándéka van.)

Garancia, jótállás

1.18.    Termékeinkre alapesetben 12 hónap garanciát vállalunk. Ha a termék ára az 50 ezer forintot meghaladja, a garancia ideje 24 hónap.

Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19.    A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20.    Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a ...... Bíróság/Törvényszék illetékességét.

 

 

Budapest, 2024 augusztus hó 7. nap